SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
17.000 Ft felett a szállítás ingyenes. A munkanapokon éjfélig leadott rendeléseket a következő napon adják át a futárszolgálatnak. Csomagjainkat logisztikai központ kezeli.
1. Házhozszállítást a GLS futárszolgálattal történik. Költsége 1690 Ft (utánvétel 300 Ft) 2 kg-ig.
A futárszolgálat munkatársai hétköznaponként 8:00 és 17:00 között kézbesítik a csomagokat, ezért kérjük olyan szállítási címet adjon meg, amelyen az említett időpontban Ön vagy valaki más át tudja venni, utánvétel esetén pedig ki is tudja fizetni a csomagot.
A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 1 munkanapon belül vállalják az egész ország területén a csomagok kézbesítését. A csomag összekészítése után a futárszolgálat munkatársai felveszik tőlünk a csomagokat, elszállítják a depóba és másnap meg is kísérlik a kiszállítást.
Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik a megadott címen, a futár értesítést hagy a csomag érkezéséről és a következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Második sikertelen kézbesítést követően a csomag visszaszállításra kerül hozzánk.
Feladást követően a szállítás pontos részleteiről minden esetben a GLS futárszolgálat küld tájékoztatást e-mail útján. A szállítás napján küldött e-mail üzenetben feltüntetnek egy időintervallumot, amelyen belül megkísérlik a szállítást. Ebben az e-mail üzenetben feltüntetésre kerül a futár telefonszáma is, így lehetősége van közvetlenül a futárral egyeztetni a szállításról. Ezért kérjük a vásárlóinkat, hogy pontosan adják meg az email címüket és a telefonszámukat, mert a futár ezen keresztül tájékoztatja Önöket.
Nem vagy otthon? Válaszd a hozzád legközelebbi csomag átvételi pont egyikét!
2. FOXPOST automata Költsége 1199 Ft (utánvétel 200 Ft)
Az ország egész területén több száz csomagautomata található, így biztosan talál olyan automatát, amely közel van lakhelyéhez vagy éppen munkahelyéhez, így könnyen és rugalmasan tudja átvenni csomagját. Az automaták beltéren, illetve kültéren találhatóak és reggeltől estig hozzáférhetőek. A FoxPost csomagautomaták listáját ide kattintva tudja megtekinteni.
Amennyiben PÉNTEKI napon adja le a megrendelését, a csomag várható kiszállítási ideje következő hét KEDD vagy SZERDA lesz a csomagautomata töltésének és ürítésének függvényében.
Hogyan történik a szállítás és mikor kapom meg a csomagot?
A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 3 munkanapon belül vállalják az ország egész területén a csomagok kézbesítését az automatákba, azonban kiemelt forgalmi időszakokban, a választott automata telítettségétől függően előfordulhat, hogy akár több munkanapba is telhet amíg megérkezik a csomag. Kérjük, mindenképpen ellenőrizze a választott automata telítettségét a rendelés leadása előtt!
Csomagfeladás után a FoxPost e-mail üzenetet küld a feladás tényéről, illetve a csomaghoz tartozó csomagszámról, amellyel könnyen nyomon lehet követni a csomag útját. Csomagkövetésre itt van lehetőség. Ezenkívül a FoxPost státuszüzeneteket küld e-mail útján a csomag aktuális állapotáról.
Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, e-mailben és SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítőt küldenek, amelyben szerepel az átvételi határidő óra-perc pontossággal.
Meddig lehet átvenni a csomagot az automatából?
A FoxPost 3-4 naptári napig őrzi a csomagot a választott automatában. Az átvehető időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló SMS vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. A FoxPost futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvegye a csomagját. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítják az átvételi időt.
Hogyan kell átvenni a csomagot?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a FoxPost Viber üzenetben vagy SMS-ben értesíti Önt. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fognak küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját és veheti át csomagját.
3. GLS csomagpont Költsége 1399 Ft (utánvétel 200 Ft)
A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a GLS e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. A Csomagautomatába rendelt küldemény a nap 24 órájában átvehető.
4. MPL Házhozszállítás (1990 Ft), MPL csomagpont és Postán maradó Költsége 1300 Ft (Simplepay fizetés, MPL utánvét 380 Ft)
A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól az MPL e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Házhozszállítás esetén a futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha a címzett a két kísérlet ellenére sem tudta átvenni a csomagot további átvételi lehetőséget biztosítanak a címzetthez legközelebbi postahelyen az 5 munkanapos őrzési idő alatt.
A Csomagautomatába rendelt küldemény a nap 24 órájában átvehető. A címzettnek 2 munkanap áll a rendelkezésére, hogy a csomagját a neki megfelelő időpontban átvegye. Az átvételi határidő után az át nem vett küldeményt beszállítják az automatához tartozó postára, ahol további átvételi lehetőséget biztosítanak a címzett részére.
A Postaponton csomag átvételére 10 nap áll rendelkezésre. A feladott küldemények átvétele a posták teljes nyitvatartási idejében van lehetőség.
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
- Webáruházunkban a fizetés online a SimplePay rendszeren keresztül lehetséges.
- A futárnál utánvétes fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni.
- A csomagautomaták esetében csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Fontos információk utánvétel esetén - Sikertelen kézbesítés esetén
A rendelés átvételének a megtagadása nem jelenti a rendelés lemondását. A rendelés átvételének megtagadásával szerződésszegés történik, amellyel nekünk kárunk keletkezik, ennek megtérítése jogszabály szerint jogos követelésünk.
A 14 napos elállási jogot kizárólag az átvett csomagok esetében gyakorolhatja a vásárló.
A visszaérkezett utánvétes csomagok esetében az extravital.hu webáruház üzemeltetője, a ExtraVital Kft. az alábbi költségeket terheli a vásárlóra: oda-vissza szállítás költsége (utánvétes szállítási költség + 790 Ft visszaszállítási költség), 300 Ft csomagolási költség + 490 Ft munkadíj.
A rendelés lemondására a költségek megtérítése nélkül a webáruházunk által küldött "Feldolgozás alatt" értesítőig van lehetőség.
Tehát a csomag át nem vétele esetén az elolvasott és elfogadott ÁSZF-nek megfelelően díjbekérőt küldünk, melyet köteles megtéríteni. Ha nem történik meg a befizetés, akkor FMH (fizetési meghagyásos) eljárást indítunk közjegyző által. Az FMH-ról a Magyar Országos közjegyzői Kamara oldalán tájékozódhat.
VISSZAKÜLDÉS MENETE
1. 14 napig visszatérítjük a megrendelt termékek vételárát, amennyiben sérülésmentes és bontatlan csomagolásban küldik vissza. A termékek visszaküldése csakis bontatlan, gyári csomagolásban lehetséges, mert az elállási jog a megrendelt termék megtekintésére, szemügyre vételezésére vonatkozik, nem pedig a termék használatára. Szeretnénk felhívni vásárlóink figyelmét, hogy a 14 napos elállási jog a csomag átvételétől lép életbe. Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy jelentős értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa.
2. Csomagolja be biztonságosan a visszaküldeni kívánt terméket, rakja be mellé a dobozba a kitöltött és aláírt visszáru nyomtatványt.
2. Amint visszaérkezik a csomagja és egyúttal feldolgoztuk a kérelmét, automatikus e-mailben értesítjük. Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül vissza hozzánk a termék, a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételárat. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe.
3. A visszaküldés szállítási költségét nem tudjuk megtéríteni, továbbá utánvétes vagy címzettként fizető csomagot nem áll módunkban átvenni.
4. A visszaküldés pontos módjáról és a visszafizetéshez szükséges bankszámlaszám egyeztetéséhez vegye fel velünk a kapcsolatot emailen az info@extravital.hu címen.